måndag 28 november 2011

Julskyltning i vintervitt

Skyltsöndagen gick i ljusets tecken. Det blev så vackert och stämningsfullt när vi tände 
alla levande ljus, både i fönstren och inne i butiken.

Och det var inte bara det som gjorde den här dagen så ljus. Det var också alla trevliga kunder som kom in och tittade och dessutom handlade en massa. Tack snälla ni, utan er skulle vi inte kunna finnas till, och det vill vi så gärna fortsätta att göra.
Känns så bra att vi har utökat sortimentet av presenter och inredningsdetaljer så Holmsundsborna inte behöver åka in till Umeå varje gång de behöver köpa något.

Lika bra att i det här sammanhanget passa på att nämna för Umeborna, att det faktiskt bara tar ca 15 min att köra hit och den kostnaden uppvägs säkert mot att det är gratis parkering precis utanför vår dörr. 

Välkomna hit allihop och botanisera bland allt vi har.






2 kommentarer:

Soportales 8 sa...

Margareta Oh! Vilken fin och mysig! Jag var vacker, verkligen, jag älskar det.
Dina kunder måste vara mycket nöjd med ditt arbete, du är en professionell, väl åtminstone jag kan se dig. Jag beundrar ditt arbete.
En hälsning och du tillbringa en bra vecka. Fatima kram :-)

Katta sa...

Otroligt fin skyltning!! Kram Katta