onsdag 1 oktober 2008

Jippiiii, en ny kamera!!!!

Har kollat upp den gamla kameran och det blev för dyrt att laga den.
Så i morgon blir jag stolt ägare av en nya kamera, Canon EOS 1000D, som blev vald till årets konsumentkamera av EISA 2008-2009. Den är beställd och jag ska hämta den på Cyberphoto i Umeå. Att vi köper kameran där beror till stor del på att de har en svensk beskrivning till kameran och det kan inte jag klara mig utan. Vet du att de är Sveriges bästa webbutik i sin bransch.
Vad spännande det ska bli, men oj vad mycket nytt att lära sig.....

9 kommentarer:

Annika sa...

Åh, grattis! Nu blev jag avundsjuk! ;) Kram!

Anonym sa...

Åå, ett jättebra val, det är en helt underbar kamera! Kommer inte ångra en dag.. :-) Då ser jag fram emot lite härliga o inspirerande inlägg, hihi..

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Annika och Emma: Ha nu inte för höga förväntningar på att jag ska bli en duktig fotograf över en natt, batterierna i kameran måste ju för sjutton hinna laddas;)

Gårdsromantik sa...

Den webbutiken skall jag kolla upp - är i skriande behov av en ny kamera - men det skall bara var en funtion på den och superfina kort!

Kram Maud

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

svar Gårdsromantik: Undrar om Cyberphoto har den modellen? ;)

Anonym sa...

Kommer ni att anordna fler blomsterkurser i framtiden? Tex hur man binder buketter och dylikt?

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

svar Solrosen: Vi planerar just nu. Så kul för vi har fåttflera förfrågningar. Meddelar bl a via bloggen

Anonym sa...

Vilken härlig kamera du har köpt!
Kram Sandra

Anonym sa...

Själv har jag precis köpt en Canon G10 om komplement till min Nikon D300.