lördag 5 april 2008

Skyltfönster i rosa och nya blommor

Nytt och fräscht i ett av våra skyltfönster.
Passar på att berätta att vi fått in en hel del nya blommande växter. Det bara sprakar av färger. Röd Pelargon, blå Passionsbomma, vit Kristi Törnekrona, Blåöga, rosa Engelsk pelargon, vita och lila Surfinia, Fuchsiasticklingar, Brunfelsia (blå blommor, trots namnet), rosa Ökenros, vit och mörkt vinfärgad Calandiva.
Nya varor har kommit. Vi packar upp. Snart kommer bilder.
PS. Hoppas ni inte tröttnar på sammanfogade bilder, det är så kul när man lärt sig något nytt.

5 kommentarer:

Sara sa...

Vad fräscht och fint! Nu länkar jag till er. Vill också lära mig att sammanfoga bilder... Får bli nån gång framöver:)/Sara

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Tack snälla du.

Maria sa...

Spara två rosa krukor till mig, för i veckan kommer jag hoppandes :-) Älskar eran lilla affär, köper 99% av alla presenter där. Stort plus till era öppentider också. /Maria

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Hej Maria
Vad trevligt att du är en "stammis" hos oss. Lägger undan krukor, i ditt namn.

Maria sa...

De är hämtade :-) Bilder kommer snart nu när de pryder sin plats i köket. Fast jag tror inte att de visste att det var rätt person som hämtade dem. De undrade om det var jag som ringt om krukorna och jag sa att jag skrev det på bloggen. Så om de undrar varför två krukor aldrig blir hämtade så har du förklaringen :-)