onsdag 30 juni 2010

Planterat i plåt

Orange och blått i vit plåtkanna från Wikholm form.
Kommer att bli riktigt fint när blommorna fått växa till sig och de blå lobeliablommorna slagit ut. Kannan är ca 30 cm hög, så det finns bra med plats för växternas rötter.






































I den här fyrkantiga zinkkrukan (19x19x15 cm) med det fina vita mönstret, är det mörklila petunia och ljusare lila sommarflox. Krukan kommer från  OffSide.
Jorden är täckt med vit marmorkross för att det ska se snyggt ut innan blommorna växt till sig.

1 kommentar:

Linda sa...

det är helt ok, men det du ser är inte de färger jag har på min sida. jag har inte grått på grått. utan vitt med grå text, och det är det som tydligen blir skillnad beroende på vilken webbläsare man har. jag tycker själv det är jätte konstigt, och väldigt tråkigt för jag vill ju att alla ska kunna läsa och se den som den ska vara. Så tyvärr kan jag inte ändra det, önskar jag visste hur jag ska få det att se lika ut hos alla.