torsdag 5 augusti 2010

Fyra lika, men olika, brudbuketter

Här är det någon som lekt med rosor och annat material för att testa hur några små ändringar av samma bukett kan förändra ganska mycket. Det är sällan man ger sig tid att bara prova på. Men nu var det så att de här rosorna var för mjuka och utslagna för att användas "på riktigt" och då passade jag på. För jag har sån tur att jag inte har någon chef som säger vad jag ska göra;)
Några skavanker här och där är det på formen, som inte är riktigt rund, men så har jag inte heller lagt så stor vikt vid att buketterna skulle bli helt perfekta.


Här kommer beskrivning på buketterna. Alla innehåller rosen Sweet Avalanche.


Bukett 1: innehåller också blad från växten lammöron.



Bukett 2: Hjärta på snöre och orkidéklockor.





















Bukett 3: Hjärta på snöre, lammöron, vit lisianthus och gröna nejlikor.


Bukett 4: Hjärta på snöre, lammöron, vit lisianthus, gröna nejlikor, scabiosa och cerise germini

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig chef du måste vara! Tur att blommorna blir för gamla så även du kan "leka"!! Ha en bra sommar! Lotta