onsdag 2 juli 2008

Vi söker en kreativ florist!!!! Ledigt jobb


När Jimmy var hemma på semester i Sundsvall för en vecka sedan blev han erbjuden att bli butiksansvarig för den fina blomsterbutiken Vass. Självklart tackade han ja till den utmaningen. Vi kan inte annat än önska honom ett stort lycka till!

Ni glada och trevliga kunder har verkligen visat att ni gillat honom, och det har gjort att kreative och sociala Jimmy trivts så bra att han stannat 5 år hos oss i Holmsund.
Jimmys sista arbetsdag är 19 augusti. Kom gärna och säg hej då (han gillar presenter).

Helena (heltid), Linda (halvtid) och jag behöver nu en ny trevlig och mycket kreativ florist som arbetskamrat.
Skicka ansökan med CV så fort som möjligt. Floristutbildning är ett krav.

4 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Synd att det är så långt bort annars hade jag skickat dit min kusin direkt!! Nyutbildad florist med så mycket härliga idéer i bagaget som söker med ljus och lykta efter floristjobb! Väldigt tufft i den här delen av "världen"...

Vilka vackra buketter, läckert den med lite guldstänk!

Kram Karin

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Sällan det utannonseras floristjobb här i umeåområdet också. Men jag hoppas några duktiga florister söker, trots att det är mitt i sommar o semester.

Vore jag din kusin skulle jag söka i Norge el Danmark, om jag nu inte vill till norra Sverige. Viktigt att skaffa sig erfarenheter.

Kram

Anonym sa...

Vilka buketter, är nybakad florist : ) Blir sugen på att få göra buketter igen ;)

Anonym sa...

Synd att det ligger så långt bort ja, skulle ha skickat in min egen ansökan annars. Det verkar vara en fin butik med många nya ideer. Ni gör vackra och kreativa saker, vilket jag tycker är ganska ovanligt att se i en svensk butik.