onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År och stort TACK!

Gott Nytt År till er alla från oss på Holmsunds blommor och då mest från mig (Margareta) som har min sista arbetsdag i butiken idag. Sen återstår det några hektiska dagar med inventering och städning så att de nya ägarna kan tillträda och börja sin verksamhet på bästa möjliga sätt.

Ett stort tack till er alla som förgyllt min tillvaro, både i butiken och genom bloggen. Det har verkligen varit roligt att både fota och blogga. Bloggen har gett mig många fina kontakter. Kanske kommer det något mer blogginlägg här, eller så blir det här det sista. Vet inte än. Det beror på om jag hittar något att skriva om under inventeringen. 

Som ni förstår känns det väldigt vemodigt att lägga ner sin blogg (1 821 inlägg), men nu går livet vidare i helt nya spännande banor som pensionär.





15 kommentarer:

Christina i Grannäs sa...

TACK för att du delat med dig av ditt och butikens kunnande och gett oss andra inspiration och ögongodis i överflöd!
Önskar dig en härlig tid som pensionär!

/Christina Lidström fd Holmsundsbo som tillbringade en mycket trevlig dag hos Er i somras http://holmsundsblommor.blogspot.se/2014/06/pa-ratt-kurs-igen.html

Anonym sa...

Tack för att du har delat med dig!Jag har följt dig och läst med stort intresse. Du har gett mig massor av inspiration trots att jag inte arbetar i branschen. Och du har "lurat" mig att besöka butiken i Holmsund när jag varit på shoppingtur i Umeå. Fikapausen på Nisses har ju också varit en höjdpunkt. Njut av dagarna nu när du blir pensionär!

lorena sa...

bello blog....¡¡¡¡
podra enviarme boletines....Gracias
loredana2607@gmail.com

Anonym sa...

Du och dina fina blom arrangemang kommer att bli saknade! Har gett mig inspiration till egna försök! Tack och Lycka till i fortsättningen! Kram Lotta

Frida sa...

Tack för din bloggera, det har varit roligt att följa. Njut ordentligt av pensionen och tack för all inspiration.

kram från Kungsbacka

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Varma kramar till er som kommenterat och jättetack för era fina kommentarer.

Det kommer säkert bli skönt att kunna njuta och ta dagen som den kommer. Men först blir det Formex, lite mer bara för att göra ett kul avslut på florist- och inköpslivet.

Anoush Alexnder sa...

You and your delicate flower arrangement will be missed! Has given me inspiration for your own efforts! Thank you and good luck in the future! Hug Lotta

Unknown sa...

Jag vill bara ge ett stort TACK till dig och alla härliga och inspirerande bilder!! /En finlandsflorist

Gabrielle sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

Blombud sa...

Jätte fin blogg, Fint att dela med sig! :)

Begravningsblommor sa...

Tack för delningen!

Skicka blommor Stockholm sa...

Vackert!

Blombud sa...

Fina bilder och tack!

Begravningsblommor sa...

Fortsatt lycka till med allt!

Unknown sa...

Witam wszystkich. Widziałem komentarze od osób, które już dostały pożyczkę z kredytów na serce, a potem zdecydowałem się złożyć wniosek zgodnie z ich rekomendacjami i zaledwie kilka godzin temu potwierdziłem na moim osobistym koncie bankowym łączną kwotę 400 000 euro, o którą prosiłem. To naprawdę świetna wiadomość i radzę wszystkim, którzy potrzebują prawdziwej pożyczki, aby złożyć wniosek przez ich :WiśniewskazofiaLeihservice1@hotmail.com

I whatsAp +4915219341024 Jestem szczęśliwy, że otrzymałem pożyczkę, o którą prosiłem